DHL Express ලොව අංක එකේ හොඳම සේවා ස්ථානය බවට නම් කෙරෙයි

Fortune සඟරාව සමඟ එක්ව Great Place to Work™ (GPTW) විසින් වාර්ෂිකව ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද වාර්ෂික ලැයිස්තුවේ ලොව ප්‍රමුඛතම ලොජිස්ටික් සේවා සපයන්නා වන DHL Express ලොව අංක එකේ හොඳම සේවා ස්ථානය ලෙස නම් කර ඇතැයි පවසයි.

2017 වසරේදී 8 වැනි ස්ථානයේ සිට 2021 වසර වනවිට 1 වන ස්ථානය දක්වා ඉදිරියට යමින් වසර දහයක සිට එහි සේවකයන් වෙනුවෙන් අඛණ්ඩව ආයෝජනය කිරීම සහ දියුණුවට මඟ පෙන්වීම හේතුවෙන් මෙම ජයග්‍රහණයේ ප්‍රතිලාභ හිමිවිය.

මේ සම්බන්ධයෙන් අදහස් දක්වන DHL Express හි ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී ජෝන් පියර්සන් මහතා, ”2009 සිට, DHL Express එහි උපායමාර්ගික දැක්ම තුළින් මෙහෙයවනු ලබන පරිවර්තන යුගයක් අත්විඳ ඇත.”මෙම උපාය මාර්ගය තුළ, අප සමඟ වැඩ කරන පුද්ගලයින් අභිප්‍රේරණය කිරීම සහ තෝරා ගැනීමේ සේවා යෝජකයා බවට පත්වීම අපි අපගේ අරමුණ බවට පත් කර ගත්තෙමු.” යනුවෙන් පවසයි.

“රටවල් 220 ක් සහ විවිධ අයුරින් ක්‍රියාත්මක වන සේවකයින් 111,000 කින් යුත් සමාගමක් සඳහා මෙය එඩිතර පියවරක් විය.සෑම දිනකම මිනිසුන් කෙරෙහි අපගේ විශ්වාසය සහ අපගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට සහ එකිනෙකාට විශිෂ්ඨත්වය ලබා දීමට ඔවුන්ට ඇති හැකියාව ගැන මම සැලකිලිමත් වෙනවා. මෙය කළ සියලුම සගයන්ට මා සුභපතන අතර මෙම වසරේ සමීක්ෂණයට සහභාගීවූවන් හට මා ස්තූතිවන්ත වෙනවා. මෙම සමාගමේ කොටසක් වීම ගැන මම අතිශයින් ආඩම්බර වෙනවා.” යනුවෙන්ද ඔහු සඳහන් කරයි.

DHL Express සිය සේවකයින්ගේ කාර්යයන් ඇගයීමට විශාල වැදගත්කමක් ලබා දෙයි.වෙනස් වූ දැක්මක් සහිත උපායමාර්ගය, සම්මානය විසින් පිළිගෙන ඇති බොහෝ නව්‍යතාවයෙන් යුත් DHL වැඩසටහන් වලින් එකකි. DHL Express හි අවධානය යොමු කිරීමේ උපාය මාර්ගය Deutsche Post DHL සමූහ ව්‍යාපාරයේ අරමුණ වන සේවායෝජකයා, ආයෝජනය සහ ලෝකය සඳහා තෝරාගැනීමේ සැපයුම්කරු බවට පත්වීමේ ඉලක්කය වෙත යොමු කර ඇත.

එහි සාර්ථකත්වය සඳහා මූලික වූයේ Certified International Specialist (CIS) නම් වැඩසටහනකි. පාරිභෝගික අවධානය සහ විශ්වාසය මත පදනම් වූ සංස්කෘතික හා සංවර්ධනය වේගවත් කිරීම සඳහා මෙම වැඩසටහන හඳුන්වා දෙන ලදී. ව්‍යාපාරය දිරිමත් කිරීම, හඳුනා ගැනීම සහ ප්‍රතිලාභ ලබා දීමේ වැදගත් හැසිරීම් සමඟින් ජ්‍යෙෂ්ඨ නායකයින් විසින් ලබා දෙන සිත්ගන්නා සුළු පුහුණුව සහ නියැලීමේ අන්තර්ගතය එයට ඇතුළත් වේ.

ගෝලීය වසංගත තත්ත්වය අතරතුර, ලොජිස්ටික් ව්‍යාපාර මත දැඩි පීඩනයක් ඇති විය. ලොව හොඳම සේවා ස්ථානය™ 2021 ලෙස පිළිගැනීම DHL Express සංස්කෘතියේ ශක්තියට සාක්ෂියකි. මෙම සමීක්ෂණය සාධාරණත්වය, විශ්වසනීයත්වය, ගෞරවය, අභිමානය සහ සුහදත්වය හරහා සේවක අත්දැකීම් තක්සේරු කරයි. සමාගම් සංස්කෘතිය ශක්තිමත් කරන මුලපිරීම් සහ වැඩසටහන් ද සමීක්ෂණය සඳහා විගණනය කරනු ලැබේ. GPTW සමීක්ෂණය මඟින්  2020 වසරේදී සමාගමේ 93% ක ලකුණු ප්‍රමාණය අභිබවා යමින් කාර්ය මණ්ඩල අභිප්‍රේරණය කිරීම සහ නියැලීමේ මට්ටම් ඉහළ ගොස් ඇත.

DHL Express මෙම අභියෝගාත්මක කාලසීමාව පුරාවටම රැකියා සුරක්ෂිතභාවය සහ කාර්ය මණ්ඩල ගුණාත්මකභාවය කෙරෙහි අවධානය යොමු කර ඇති අතර, සේවකයින් සුරක්ෂිතව සම්බන්ධ කිරීමෙන් සහ සහයෝගයෙන් ක්‍රියා කිරීම සහතික කර ඇත.

DHL Express Sri Lanka හි ප්‍රධාන කළමනාකරු දිමිත්‍රි පෙරේරා මහතා පැවසුවේ “ශ්‍රී ලංකාව තුළ වසර ගණනාවක් පුරා අපි ගොඩනැගී ඇත්තේ ඔරොත්තු දීමේ හැකියාව, නව්‍යකරණය සහ විශේෂයෙන් අභියෝග වලදී අනුගතවීමේ හැකියාව තුළිනි.”සාධනීය සේවා ස්ථානයක් පිළිබඳ අර්ථ දැක්වීම පසුගිය වසර පුරා වෙනස් වී ඇති අතර, DHL Express අංක 1 ලොව හොඳම සේවා ස්ථානය (#1 World’s Best Workplace™) ලෙස මෙම ශ්‍රේණිගත කිරීමෙන් අදහස් කරන්නේ කොපමණ බාධා හමුවේ වූවද ව්‍යාපාර දියුණුව පමණක් පවත්වා ගැනීම නොව වසංගතය හමුවේ පවා සේවකයින්ගේ දියුණුව වෙනුවෙන් ඔවුන් සංස්කෘතිකවද ශක්තිමත්ව පෝෂණය කර ඇති බවයි.”

ලොව අංක 1 හොඳම සේවා ස්ථානයක් ලෙස පිළිගැනීමට, සමාගම් Great Place to Work’s Best Workplaces™ ජාතික ලැයිස්තුවේ පළමු ස්ථානයට පත්විය යුතුය. මෙම පිළිගැනීම පදනම් වී ඇත්තේ විශ්වාසය, නවෝත්පාදන, සමාගම් වටිනාකම් සහ නායකත්වය පිළිබඳ සේවක අත්දැකීම් තක්සේරු කරන විශ්වසනීය සමීක්ෂණ දත්ත මතය.

Visits: 116